Onze cultuur

  • check
    Wij leggen alles uit wat we doen, in functie van wat de klanten willen. We behandelen hen niet als dommeriken, maar willen net dat zij ‘mee’ zijn met wat er IT-gewijs leeft in hun bedrijf.
  • check
    Wij zijn een ondersteuningsteam. Dat wil zeggen: jouw business komt op de eerste plaats, niet ons ego. Het doel is duidelijk: gestroomlijnde IT-processen!
  • check
    Bij C2Y ben je geen nummer. Wij verdiepen ons in de noden van jouw sector én willen jouw bedrijf van binnen en van buiten kennen. Alleen dan krijg je top-resultaten!

Ons engagement

  • check
    Eén vast IT-aanspreekpunt! C2Y is helemaal mee met de laatste nieuwe technologische kennis én met het scheiden van het kaf van het koren daarin: we zijn géén verkopers, maar oplossers die zoeken naar een meerwaarde voor jouw organisatie.
  • check
    We willen jouw sector en jouw bedrijfsprocessen écht kennen. Alleen dan kunnen we op een effiënte en effectieve manier inspelen op de dagelijkse IT-noden.
  • check
    Wij zijn er gewoon wanneer je ons nodig hebt. Zonder onaangename financiële gevolgen. Who you gonna call? C2Y!

Onze missie

Als IT-expert zorgt C2Y ervoor dat elke bedrijf zorgeloos bezig kan zijn met hun core business. Via transparante communicatie, correcte tarieven en juiste facturatie streven we naar gelukkige klanten én gelukkige werknemers. Onze leuze is niet voor niets ‘Komt goed!’

Onze visie

C2Y wil ‘top-of-mind’ partner zijn van bedrijven wanneer het over technologie gaat: IT-infrastructuur, telefonie, webontwikkeling, en alles wat daarmee gepaard gaat. Wij investeren in jouw bedrijf door te investeren in onze kennis!

Daarnaast wil C2Y een wereld creëren waarin bedrijven zich zelfs niet meer bewust zijn van hun IT (behalve als het op een positieve manier is). Hierin bouwden we al een jarenlange expertise op!

Onze waarden

Respect, toewijding, innovatiedrang, uitmuntendheid, authenticiteit, eerlijkheid, het is slechts een greep uit de vele waarden en attitudes die we elke dag tentoonspreiden bij het beheren van jouw IT.

Elke klant heeft specifieke noden, vragen, eisen… Aan ons om die volledig te begrijpen en via onze ondersteuning te zorgen voor gelukkige klanten en gelukkige werknemers. Die laatsten zetten zich dan trouwens nog eens éxtra in voor de bedrijven die we verder helpen.