Optimaliseer je ICT kosten: besteed je helpdesk uit
“Heb je al geprobeerd om af te sluiten en opnieuw op te starten?” Een aloud cliché om mee te openen, maar geef toe, je weet wel meteen wat we bedoelen. Precies, laten we het eens hebben over wat onze eerstelijnsondersteuning voor jou kan betekenen. De eerstelijns helpdeskmedewerkers staan in de frontlinie wanneer jouw medewerkers een ICT-incident melden. Ze capteren de vraag, zoeken een oplossing waar mogelijk of zetten de vraag door naar een tweede- of derdelijns collega.
Focus op wat echt telt, jouw onderneming
Steeds meer ondernemers zijn zich ervan bewust dat ICT een enorme rol speelt in de dagelijkse werking van hun bedrijf. Meer nog, het is een cruciale voorwaarde voor elke succesvolle onderneming. ICT-problemen vertalen zich niet alleen rechtstreeks naar een verlies van inkomsten, ze wekken ook frustraties op bij je medewerkers. Een snelle en accurate helpdeskondersteuning voorkomt wrevel én boost de productiviteit.
Tot zover de theorie. “Allemaal goed en wel voor grote bedrijven”, zal je misschien denken. Think again! Het klopt dat voor veel (kleinere) KMO’s een inhouse ICT-team vaak onbetaalbaar is. Je moet hen gemotiveerd, productief en up to date houden. Niet simpel voor iets dat ver van je bed is. Dat maakt van outsourcing voor veel bedrijven de beste oplossing. Kies een betrouwbare partner en laat je volledig ontzorgen, zodat jij je kan focussen op jouw business. Zie het uitbesteden van je helpdesk dus niet als een kost, maar net als een kostenoptimalisatie. We zijn er wanneer je ons nodig hebt en zijn altijd mee met de laatste nieuwe technologische ontwikkelingen.
Dit levert uitbesteden jou op:
|
Meteen aan het juiste adres bij onze fixers
Bij C2Y geloven we in een meer doortastende eerstelijnsondersteuning. Wanneer een medewerker zijn werk niet naar behoren kan uitvoeren door ICT-problemen verlies je liever geen tijd aan een omslachtig ticketsysteem. Ook een onpersoonlijk contactcenter zonder technische kennis helpt je niet bepaald. Zou het niet beter zijn mocht je meteen iemand aan de lijn krijgen met voldoende technische bagage om het probleem snel en doelgericht aan te pakken? De vraag stellen is ze beantwoorden.
C2Y heeft geen helpdeskmedewerkers. ’t Is te zeggen. We noemen hen liever onze ‘fixers’ en daar hebben we enkele goede redenen voor. Ons team van fixers bestaat namelijk uitsluitend uit ICT’ers die gepokt en gemazeld zijn in het vak. Geen lange wachttijden of gepingpong tussen verschillende ICT-departementen, maar wel concrete en sluitende oplossingen voor elk issue. C2Y staat tenslotte voor ‘Close To You’ en dat nemen we graag letterlijk. Wij fixen alles voor bedrijven in de BENELUX en dat in het Nederlands, in English et même en français.
Benieuwd naar wat we zoal kunnen fixen voor jou? Contacteer ons op het nummer +32 11 360 380 voor meer info of drop een berichtje in onze mailbox via michel.hayen@c2y.be. Graag tot snel!